hye & welcome reader. theres nothing yg ilmiah & its only about me miself. my daily life which is not interesting like u, u and u. but i appreciate much for your visiting. please do leave your jejak kaseh. saya akan BW belog awak pulak ;)))

Thursday, March 22, 2012

tak ohsemmm mana pun kannnnnn =________=

assalammualaikum semua ;)
birthday sapa hari ni? i wish you happy birthday ;) *tetiba*
and congratesssss adik2 semua for your ohsemmm SPM's result ;) haa, cepat cepat apply semua IPTA yg ada. peluang kalian confirm ada ! ;))
=====
okay, back to my story.. aku sebenaqnya dah start study almost 3weeks and subjek yg aku kena ambik for this sem is same when am took diploma in 1st sem. sangat stress mula2 sebab aku tak expect langsung kena ambek balik subjek yg sama. seriously =..=
tapi bila dah masuk minggu ke2 aku dah boleh accept.. theres will have a hikmah for me and all my fast track's classmate, right ? tapi 1st week pun aku dah pandai skip kelas.
*mentang2 laa dah belajaq kan subjek tuu* hiwhiwhiw ;p
actually, ada kawan aku yg dah hantar surat rasmi permohonan nak buat pengecualian kredit utk subjek yg kami dah ambik time diploma dulu dekat pihak fakulti dekan. so, sekarang ni kami just tunggu feedback dari pihak berwajib saja laa. hope semua usaha depa berbaloi laa kan. penat lelah depa pi jumpa rektor laa KPP laa. kalau berjaya, alhamdulillah sangat2. but if not, we just accept and study like usual ;'>
=====
ramai ouhhh yg buat fast track ni. dari uitm perlis ada machang ada segamat ada melaka ada sarawak pun ada jugak. haa, ambek hang, hampir semua UITM ada. best gilewwwww dapat classmates yg ohsemmm ;D seperti biasa classmates perempuan lagi ramai dari laki. HAHA ;p
dah tutup pasai degree's life aku sebab tak ohsemmmm mana pun kan +..+
=====
ehh, tetiba pulak nak balik pi sekolah kan. actually, aku rindu nak sekolah balik sebab tadi terjumpa gambaq2 dengan exclassmate 4 and 5 kenari (2008-2009). rasa macam rindu sesangat nak buat nota peta minda kemain utk subjek sejarah, agama, geografi, komsas etc. tapi tak suka nak buat karangan BM yg panjang2 tuuuuu. rasa macam rindu nak kena cubit dengan cikgu suriani tercinta sebab selalu lambat hantaq kehadiran pelajar. sobsob. tengah rindu niiiii. uolls uolls tak rindu kaaaa memori kat sekolah? meh la kta share2. sharing is caring kan ;p

No comments: