hye & welcome reader. theres nothing yg ilmiah & its only about me miself. my daily life which is not interesting like u, u and u. but i appreciate much for your visiting. please do leave your jejak kaseh. saya akan BW belog awak pulak ;)))

Wednesday, December 14, 2011

jom serbu alamoda. sale wei sale !

assalammualaikum semua;)
sihat? alhamdulillah.
ehh. ouhh. header and chatbox aku dah bertukaq laaa. ;D
perasan jugak kan you all ttg changes belog aku ni? *k aku yg perasan ;O
hehe. so, rajen2 kan lah jari2 u all leave ur komen di chatbox baru gue itu.
kuning2 mellow lagi tauu. saja nak bg menarik tertarik sikit. baru hampa nampak kewujudannya *cehh, terer gila ayat BM aku kan ;p *
kenapa aku tukaq chatbox? ouhh. tu sebab kan shoutmix start 1 jan dah kena bayaq. alaahh, mesti hampa pun dah tau kan? kecoh dah kottt. siap ramai blogger yg arif lg bijaksana lg terror dlm dunia blogging sahkan dh.. so, aku tukaq la awai2. guna yg free jaa. hewhewhew;D
dah dah. stop pasai ni. nuu title post aku lain, tp mukadimah dh terbabas jauh dah ni. maap yaaa ^^
==========
hari tuu kan aku pi alamoda kat lagenda height SP, konon2 nak cuci2 mata ja laa tgk kain2 yg agak takmampu aku nak beli sendiri. aku jarang ahh nak beli kain pasang yg tak siap lagi. beli yg dh siap jd baju kurung lg senang kan? so, aku just round2 dlm kedai tuu. then terjatuh cintun sat kat kain soft satin. murah wei !! sale wei !! harga asal rm9.90 semeter tapi tinggal rm3.99/meter. ohoiii hoi, sapa tak mau beli kan? aku pun apa lg. beli sampai 2 pasang laa. buat baju raya next year. aci dak? =,=' tapi sepasang lg tuu bagi kat kak aku yg ngek ngok. ciss, dah ahh cantik, free lg u dapat. +,+
okay baby okay, jom tgk pic..
=====
yg atas ni soft satin. lembut bak sutera youuu.
xdak motif kan aku explain dlm BM? ngeng betoi ;O
=======
haa, this one is cotton bunga. hope selesa ahh bila siap jd baju nanti.
rm3.45/meter. amboiii, kemain ehh aku tag harga. ahakss
===========
price tag by katy perry. ehh ehh resit bayaran laa. ;)
see you see. harga boleh tahan kan? ala ala affordable gituu.
3 pasang kain but still under rm50. hoyeahh baby ;D
================
haa, dah siap pun aku promote alamoda. siap harga waa kasi lu.
ala ala wakil tak? muehehe ;p
so, hampa lepas ni pi serbu alamoda berhampiran. beli banyak2. buat stock raya next year. so, baju raya hampa berpasang2 la nanti. melaram sakan ahh. apa hal tetiba cita raya plak ni? =='' nenoneno;D
====
till then.
thank you for reading & take care <3 <3

7 comments:

LuvYaNa said...

amboi sakan hang shopping no...

LuvYaNa said...

sakan gila shopping...

Unknown said...

cantik jugak corak kain neh, hihi

..safwani.. said...

@LuvYaNa kak ana, haha. shoping sikit ja pun. haa, kami tgh cuti skg ni. nxt year bln 3 bru start study ;)

..safwani.. said...

@Nor Sharul Atikah Bt Nor Azlan haha, biasa2 aja. ;)) salam perkenalan ;)

teyn teyn said...

ala rugi tak beli .. patotlah baju kurng sepasang dh siap sale jgk. dorg beli kaen sane kot.. hehe

..safwani.. said...

@teyn teyn haiiii teyn teyn !! haha. ya la kot, skg kan hujung tahun, byk la sale. and byk la duit kita ni dok keluaq sbb terlebih shoping. kehkeh ;D