hye & welcome reader. theres nothing yg ilmiah & its only about me miself. my daily life which is not interesting like u, u and u. but i appreciate much for your visiting. please do leave your jejak kaseh. saya akan BW belog awak pulak ;)))

Monday, December 5, 2011

ombak rindu movie or novel yg jadi pilihan you guys?

assalammualaikum and hello people ;))
sihat semua? alhamdulillah ;>
-
-
-
hai awak, awak dan awak. tadi kan aku pi tengok movie ombak rindu dgn ehem2 dekat kulim. heeee.
-
-
okay, okay.. i know laaa yg you guys dah tengok movie niii. but gimme the chance bebeh nak bg respon pasai movie ni jgk mcm hampa semua bagi. heeee ;P
semua dah tau kan sinopsis movie ni? gooood for me coz tak payah nak taep panjang2 dah. hihihi. dah ramai blogger yg buat review pasai movie ni kan? macam2 respon lah yg kita baca. ada yg kata
-
-
# ohsemmmmm gilos laaaa movie ni.
#ohhh no, sgt sadis movie ni. abes bengkak mata sebab dok
teriak tersedu sedan dlm wayang
# errrr, boleh tahan laa cita ni. xbest macam novel. novel lagi best !!
-
-
and my respon is... jeng.jeng.jeng..
NOVEL laaaagiiiiii best dari movie. thats it ! muktamad ! no objection ! *amboiii, emo plak aku ;P
ehhh, kenapa aku kata mcm tuu? sebab.... aku teriak melalak sampai bengkak mata time baca novel ombak rindu ni..*melalak tu dak la ;P* SERIUS weii ! novel lagi feeling abesss ouhhhh. sapa setuju? lekaih komen. heee;P
maybe aku tak feeling sgt bila tgk movie sebab ada budak sebelah seat aku tadi bising sgt kot.. sat2 dia sembang dgn mak dia, sat2 dia buat bunyi bising.
adoiii, memang tak feeling ahhh tadi -______-'
btw, this is my opinion laaaa. lain org lain feedback-nya. KAN ?

No comments: