hye & welcome reader. theres nothing yg ilmiah & its only about me miself. my daily life which is not interesting like u, u and u. but i appreciate much for your visiting. please do leave your jejak kaseh. saya akan BW belog awak pulak ;)))

Thursday, August 4, 2011

no title entry.. heee ;P

assalammualaikum semua :)
puasa tak ni ? jgn dok gatai nak ponteng2 yaaa.. :D
jom tgk pic2 time kami semua busy buat brg prop for mandarin's drama.
pic time pertandingan belum ada kat saya lagi, so nanti2 dah ada saya upload okeyh :)
anyway.. thank you million rayen to all DIB 3 C & D sebab bagi kerjasama yg terbaek utk menjayakan drama kita. seriously, saya tak rasa kecewa + nak teriak melalak pn even kita juz dapat saguhati jaaa.. nak tau kenapa? sebab hampa semua dah buat yg the best among the best pada malam ni. XIEXIE pengyou :D .. *nanti saya upload pic mereka yg terlibat yaaa ^,^ *
---------------------
kelas gabungan utk subjek mandarin.. 3 c & d terbaek :D
--------------------------
see, saya sgt rajin kan? sampai terlindung mukaku disebalik pokok buatan tangan kawan2 yg kreatif. heee :P
-------------------
dari kanan : roommate+classmate, miera nordin :) , saya, qenqen ratu celak + sgt cute and zatie mansor yg tinggi.. *fine,sy la paling kurang tinggi dlm pic ni >,<*
-------------------
it's me ! saf + wani = safwani :) ... best jaa tgk pic ni sebab dah macam dlm kelas tadika jaa dgn pokok segala bagai ni.. huuu :))
---------------------
stop here ! i will update soon :) ! insyaALLAH... love all of you :)
---------------
wah, saya punya followers dah cecah empatpuluh orang. *cehhh,kecoh mcm dah ada empatplohribu followers jaa saya ni kan..* heee:P .. saya bangga okayh :) even tak ramai mana pun.. jom kita terjah belog paling cute+comei ni.. full with hello kitty tau belog si comei ni.. saya suka kartun2 ni <3 .. thanks cutie sudi jadi follower i .. your belog very cute :D ..

No comments: