hye & welcome reader. theres nothing yg ilmiah & its only about me miself. my daily life which is not interesting like u, u and u. but i appreciate much for your visiting. please do leave your jejak kaseh. saya akan BW belog awak pulak ;)))

Thursday, August 11, 2011

happy belated birthday tatie !

outing time sem 1 ;)
---------------------------
assalammualaikum :)
wanshang hao :D *ingat dak lagi makna ni?if xingat, p buka balik entry third language tu*
entry kali ni about my TATIE .. sapa tatie tuu ? huuu.. sat sat, cheq nak habaq la ni.. tatie is one of my BFF kat uitm ni. birthday taty ni 9 ogos bersamaan selasa lepas.. so, now baru i ada masa nak update entry about her. so, lets read it ;) semoga persahabatan kami sentiasa diberkati ALLAH. aminnn :)
-------------------
taty. dah banyak kan cabaran kita lalui baru2 ni? sangat menyebakkan hati kan? dah dua kali kan kes yg sama jadi kat kita kalu hang still ingat..hmm, tapi semua tu dah terjadi and kita pun dah dapat pengajaran dari kes tu kan? so, lepas ni harap2 friendship ni lai bertambah kukuh la nohhh.. :D
-------------------
okayokay, sory termelalut tertouching2 sat.. heee.. TATIE ! HAPPY belated BIRTHDAY SAYANG :) .. ZHU NI SHENGRI KUAILE ;) .. tgh apply bahasa mandarin aku belajaq ni. HAHA :P .. maafffff lambat buat entry pasai birthday hang.. heee.. and maaf jgk sebab aku tak bagi apa2 kat hang. but seriously, aku dah fobia nak celebrate bday hang then kita tiba2 bergaduh then kita pun tak kawan. ngeeee, TAK MAU wei jadi mcm tu.. aku fobia ! hang pun tau kenapa kan ? hope hang paham..
-----------------------------
tatie.. thank you for being my BFF since sem 1 and sgt2 berharap kita still mcm ni sampai bila2. amin ;) .. thanks jgk sudi menumpangkan aku tdoq + mandi + study + buka posa + selerakkan + semakkan bilik hang.. heeee.. tak sengaja.. besa la kan, aku kan tak berapa nak ngaku yg aku ni penghuni kolej murni.. hihi ;p and the important is AKU IKHLAS KAWAN DGN HANG ! sayang hang lebih2 laaa.. mai sini nak kiss n hug ! HAHA ;p .. haa, nak tgk muka tatie yaaa? okay, just scroll down bebeh ;D
--------------------------
pic time sem 1 .. haha ;p
haihhhh, susah bebenorrrr nak cari pic tatie ni.. dia ni xsuka sgt snap pic.. so, pic kami ber-2 sgt lah tak byk.. tatie ! lepas ni kita pi buat photoshoot nak? bagi byk sikit pic2 kita dua.. HAHA .
-------------------
and this is for u baby .. hanya gambaq aku bley bagi.. hehehe.. jgn marah ;p
full name : nurul izzatie binti abu bakar
i call her, TATY .. *nickname yg i bg kat dia since ramai sgt izzatie dlm kelas*
anak bongsu so, sgt lah manja and cepat touching.. normal la tuu ;)
rajin + shy shy gurl + tinggi + kurus = heh, full package ni, jeles oiii ;p
i think she still single.. so, sapa2 nak ngorat dia, meh i nak bg no.fon dia.. hiiii, jgn marah taty (;
peminat korean drama + music
fan of 2PM & tvxq
thanks beb sudi tahan dgn perangai aku yg entah apa2 ni.. ;))

No comments: