hye & welcome reader. theres nothing yg ilmiah & its only about me miself. my daily life which is not interesting like u, u and u. but i appreciate much for your visiting. please do leave your jejak kaseh. saya akan BW belog awak pulak ;)))

Thursday, July 14, 2011

F.i.Na.L.L.y =,='

assalammualaikum my lovely reader (s) ..
sihat kalian? alhamdulillah :)
dah lama sangat-kan saya tak hapdet entry ? almost a month jgk laa. hee. bukan apa. saya TER-lalu busy and TER-buat2 busy jgk..*padahal blogwalking bley plak kan?* HIHI :P .. *err,ada ka org nak baca aku punya belog ni?* .. if xdak yg baca pun, saya still nak hapdet jugak ! huuu :) .. okayokay.. kita pi terus kat tajuk entry saya tu.. what do u means by FINALLY wahai saf oi? hampa semua nak tau ka? betul ni? okay, jom menelaah 1 by 1.. *awak xmau baca? up to u dear :) *
-------------------------------------------------
F.I.N.A.L.L.Y dapat jugak saya hapdet entry belog ni.. dah rasa mcm tak aktif jaa belog takberapanakTERCINTA ni.. ya la kan.. update sebulan sekali.. mcm mana la orang nak terjah belog saya yg sangat lah tak dak apa2 ni kan... tak paa, saya create belog pun sebab terlalu gatai tangan nak create,, HEHEE :P .. so, i dont care lah pasai followers ka belog nak cantek2 ka.. yg penting saya dapat taep apa yg saya suka kat belog TERburuk ni... BTW , THANKS a lot to all yg sudi kelik button follow kat belog saya ni.. serius saya tak sangka belog saya ni ada jgk followers.. betoi ni, xmain2 dah... u all bukan followers but u all are my FRIENDS even kita tak kenai each other kan ? i HEART all of u lah <3
--------------------------------------------
F.I.N.A.L.L.Y im done with all of quizzes, tests and assignments.. GRRRR.. sangat-lah busy dengan semua benda ni.. letih maaaaa ==' .. nak rehat sat dari semua ni bley dak ? sat pun jadi laaa... amboi saf, demand sangat aih..sedaq sikit diri tu dah sem 3, xpayah nak buat2 malas sangat naa.. HIHI.. tapi kan.. saya still dengan sikap yg lama.. semua keja buat last minute.. heee... hampa pun sama kan ? jgn dok geleng2 tak xngaku lah.. haha.. kantoi sudah. okay, jom tanam azam dengan baja organik sekali supaya lepas ni kita tak buat dah kerja last2 minute ni.. boleh ? *pakat2 dok geleng kepala la xbley nak janji bley buat ka dak kan? HAHA :P *
------------------------------------------
F.I.N.A.L.L.Y dapat balik umah ! bley terlentang2 depan TV sambil makan2+buang masa begitu sahaja ! ohyeahhhh.. sangat lah OHSEMMMMMM feeling time ni.. terima kasih UITM sebab bagi student cuti midsem even 1 week ja.. okay la kan dari tak cuti langsung kan ? alhamdulillah dapat jugak rest dari sesi pembelajaran & pengajaran.. HAHA.. apa la yg saya merapu ni kan...
-------------------------------------------
i think thats all for entry kali ni... malas taep daaa >,< ... hihihi.. if u like the follow button. kelik saja la ! hehehe. just kidding dear :) .. enjoy ur day ! TQ for reading ! xbleybelahpunyaayatguakan? :P
ZAIJIAN .. i love u all .. CHU :>
facebook i problem apa pun xtau laa.. notification xbley tgk.. GRRR .. sedikit kegeraman tertimbul disini. mark ! awat fb hang cipta jadi mcm2 sgt ni ? tlg improve sikit naaa,, HAHA. :))

No comments: